مجله اینترنتی دیتاسرا
امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ((e-CRMبر روی وفاداری مشتریان Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty: A case study of Parsmodir Khazar Enterprise

Abstract



The objective of this study is to appraise the impact of electronic customer relationship management in creating customer loyalty in Parsmodir Khazar Enterprise. This study is based on descriptive-measuring method. The sampling was conducted using 170 customers. The two researcher-made questionnaires were used to conduct this study are validated by scholars and by Cronbach's alpha. The calculated Crobach‟s Alpha in the study for e-CRM questionnaire is 0.709 and for customer loyalty questionnaire is 0.832. These values are acceptable and confirm reliability of the questionnaire. Using a correlation and regression method, the results of research show which factors are effective and which factors are not effective for enhancing e-CRM in Parsmodir Khazar Enterprise. Analysis of the results illustrated that e-CRM implementation has a statistically significant positive relationship with customer loyalty factors. The manager of this firm can use this result to implement the e-CRM optimally and can match it with Iranian culture to create more loyalty.



Keywords: CRM, e-CRM, Loyalty, customer, Management



چکیده فارسی



هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیرمی باشد. این مطالعه به روش توصیفی اندازه گیری انجام شده است. نمونه گیری با 170 مشتری انجام شد. برای انجام این مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده شد که توسط محققان و آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفته است. محاسبات انجام شده با روش آلفا کرونباخ برای پرسشنامه e-CRM برابر 709/0و برای پرسشنامه, و برای پرسشنامه وفاداری مشتری 832/0 به تأیید رسیده است. نتایج تحقیقات با استفاده از دو روش همبستگی و رگرسیون نشان دهنده آن است که کدام عوامل در جهت ارتقای e-CRM در موسسه خزر پارس مدیر موثر و کدام یک بی تاثیرمی باشند. تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده نشان دهنده آن است که پیاده سازی e-CRM از لحاظ آماری رابطه مثبت معنی داری با عوامل وفاداری مشتریان دارد. مدیر این شرکت میتواند برای اجرای بهینهe-CRM از نتایج این تحقیق استفاده نماید ونیز می تواند آن را با فرهنگ ایرانی مطابقت داده و وفاداری بیشتر مشتریان رابه همراه داشته باشد.



کلیدواژه: CRM (مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی)، e-CRM(مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی)، وفاداری، مشتری، مدیریت


مشخصات

مشخصات

توسط: Farhad Farhadi and samane Karimi مجله: Advanced Research in Economic and Management Sciences سال انتشار: 2012 میلادی تعداد صفحات متن اصلی: 7 تعداد صفحات متن ترجمه: 12 تاریخ درج: ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ منبع: دیتاسرا

خرید آنلاین فایل ترجمه

خرید آنلاین فایل ترجمه

عنوان: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ((e-CRMبر روی وفاداری مشتریان حجم: 668.58 کیلوبایت فرمت فایل: pdf قیمت: 99500 تومان رمز فایل (در صورت نیاز): www.datasara.com نرم افزارهای مورد نیاز: winrar - adobe acrobat - office

در صورتی که به هر دلیل از خرید خود رضایت نداشتید
تنها با ارسال یک ایمیل وجه خود را دریافت نمایید
دانلود فایل اصلی

دانلود فایل اصلی

عنوان: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty: A case study of Parsmodir Khazar Enterprise

رمز فایل
رمز فایل (در صورت نیاز): www.datasara.com
نرم افزار مورد نیاز
نرم افزارهای مورد نیاز: winrar - adobe acrobat - office

نمای مطلب

مقدمه



در دو دهه گذشته، فن آوری های جدید نقش حیاتی ای در زندگی انسان بازی کرده اند و تا حد زیادی شیوه زندگی او را تغییر داده اند. با انقلاب کسب و کارالکترونیک، چشم اندازهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیز تغییر کردند. کاربردهای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری (e-CRM) به سرعت از ایده ای جدید به یک ضرورت استراتژیک برای کسب و کار تبدیل شد. با استفاده از فناوری اطلاعات سازمان ها به سمت سازمان های هوشمند و دانش محور حرکت کرده اند و مدیریت ارتباط با مشتری را نیز بدین وسیله کارامدتر می کنند. با استقرار و بکارگیری E-CRM در سازمان، ارتباط با مشتری در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت می گیرد و قدرت رقابت در محیط های متلاطم امروزی افزایش می یابد. از طرف دیگر با ورود فناوری اطلاعات مشتریان خواستار آن هستند که از طریق کانال های ارتباطی مثل پست الکترونیکی، وبسایت و کانالهایی از این قبیل به آنها سرویس دهی شود.



هدف از این مطالعه بررسی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری ی در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیر می باشد (www.parsmodir.com). بخش اول این مطالعه، به بررسی مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری ی و تأثیرات آن بر وفاداری مشتری می پردازد. در بخش بعدی، ما در مورد عوامل اصلی موثر بر متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق بحث می کنیم. در نهایت، ما به معادله ای دست یافتیم که مدیران سایت پارس مدیر می توانند از آن برای ایجاد وفاداری مشتریان سازمان خود استفاده کنند.



پیشینه تحقیق



2-1- CRM و e-CRM



CRM به عنوان یک رویکرد مدیریتی در جهت شناسایی، جذب، توسعه و حفظ ارتباط با مشتری به صورت موفق در طول زمان برای حفظ مشتریان سودآور و افزای آنها تعریف شده است (بنوا و متهور 2001) . CRM استراتژی این است که می تواند به شرکت ها برای ساخت و مدیریت روابط بلند مدت با مشتریان خود کمک کند (Blery و Michalakopoulos، 2006). محققان نشان داده اند که با اجرای CRM ، می توان خدمات بهتری به مشتریان ارائه داد. همچنین CRM روشی است در جهت بهبود مدیریت انتظارات مشتری و وفاداری آن (CHO،Im ، Hiltz و Fjermestad، 2001).



e-CRMابزاری برای حفظ ارتباط با مشتریان با استفاده از اینترنت و بررسی مزایای آن می باشد (حمید، 2005). e-CRM از طریق افزایش رضایت مشتری و وفاداری ، خرید و فروش آنلاین و پشتیبانی از وب سایت، به سازمان سود می رساند (Feinberg و Kadam، 2002). فرمستاد و رومانو (2003) نشان می دهند که e-CRM موفق به جذب و نگهداری مشتریان با ارزش از لحاظ اقتصادی نیازدارد به طوری که مشتریان بسیارگرانبها از لحاظ اقتصادی را در کنارآن حذف کند. بر اساس تحقیقات فورستر (2001)، e-CRMتحکیم CRM سنتی با کاربرد روش های آن در بازار های کسب و کار الکترونیک می باشد.



2.2 وفاداری



به طور متوسط، هزینه ی جذب مشتری جدید برای یک شرکت بیش از پیاده سازی استراتژی حفظ مشتریان قبلی می باشد (Kelley ، Gilbert و Mannicom، 2003). یین و کانان (1999) وفاداری سخت-هسته ای را به عنوان یک رفتار در خرید با ویژگی های استحکام- تکرار تعریف کرده اند. یکی دیگر از تعاریف وفاداری هدایت خریداران به مقاومت در برابر تغییر در مارک ها با وجود مواجه با شرایط خرید و مصرف آن می باشد(O.Reilly و Paper ، 2009). عواملی که نشان دهنده وفاداری بالاتر مشتریان است عبارتند از: رضایت بیشتر، تعهد، تعهد حقوقی، اعتماد مشتریان و هزینه های معامله (Afsaret و همکاران، 2010.). ژانگ وبلومر(2008) مدلی را توسعه دادند که توضیح می دهد چگونه تناسب ارزش، بر مولفه های کلیدی ارتباط مصرف کننده و نام تجاری و نتایج آن از جمله رضایت، اعتماد، تعهد عاطفی و وفاداری، تاثیر می گذارد. به نظر می رسد که تنها چند شرکت با وجود دانستن مکانیزم های مرتبط با ایجاد وفاداری مشتری، در ایجاد وفاداری موفقیت شده اند (Ribbink و همکاران، 2004). بیان این موضوع اجتناب ناپذیر است که تعیین موفقیت نه تنها در محیط سنتی، بلکه در بازار آنلاین نیز دشوار است (Wolfinbarger و Gilly، 2003). در این مطالعه ما رابطه بین CRM و وفاداری مشتری در وضعیت های الکترونیکی تخمین زده ایم.



2.2.1 رضایت مشتری



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



2.2.2 تعهد قانونی



تعهد قانونی شرکت به مشتریان، از عوامل مهم در بهبود وفاداری مشتری است. مطالعات مختلف نشان می دهد که رابطه وفاداری باعث تعهد بالاتر مشتریان به سازمان می باشد. این تنها در برگیرنده تکرارقصد خرید نمی باشد (شانکار، و همکاران 2003). قابلیت اعتماد به سازمان دارای رابطه مثبت با سطح تعهد افراد به شرکت دارد (مورگان و هانت، 1994).



2.2.3 اعتماد



گفین و همکاران، (2003) اعلام کرده اند که اعتقاد باور مصرف کنندگان به ویژگی های خاصی از تامین کنندگان است. لین و وانگ (2006) نیز نشان داده اند که قابلیت اطمینان دارای تاثیر مثبت بر وفاداری مشتری در تجارت است. سطوح بالاتر اعتماد باعث وفاداری بیشتر در وب سایت های خدماتی الکترونیکی می شود (Cyr و همکاران، 2007). اسکلوسر و همکاران (2006) بر قابلیت اطمینان به عنوان تعیین کننده وفاداری مشتری تاکید می کنند. وفاداری رابطه ای مثبت با اعتماد دارد (لورن و لین، 2003). وقتی اعتماد مشتریان به سازمان افزایش می یابد، نشان دهنده افزایش وفاداری است.



2.2.4 همدلی



همدلی رابطه ای است در کسب و کار که به دو طرف اجازه می دهد تا شرایط را از دیدگاه طرف مقابل درک کنند (Chattananon و Trimetsoontorn، 2009). در وضعیت شبکه ای، همدلی متغیری مستقل است که رابطه ی کاری بین امتیاز دهنده و امتیاز گیرنده را بیان می کند ( Sin و همکاران، 2002). همچنین،همدلی معادل همدردی نمی باشد. همدلی، قابلیت اطمینان، رضایت مشتری و تعهد قانونی عواملی هستند که در این تحقیق، برای برآورد وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک استفاده می شود. سایت پارس مدیرسایتی تحقیقاتی علمی با بیش از 1000 مشتری است. هدف این شرکت هدایت محققان و پژوهشگران به منظور توسعه دانش جدید و آموزش آن می باشد. این شرکت بیش از 99٪ از خدمات خود را به صورت آنلاین انجام می دهد. بنابراین، ما به بررسی میزان وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیر پرداخته ایم.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



3- روش تحقیق



 



3.1 نوع پژوهش



این مطالعه یک تحقیق کاربردی می باشد ، چرا که هدف از آن جمع آوری، توصیف، تجزیه و تحلیل، و ارائه چارچوب می باشد. این پژوهش بر اساس روش توصیفی اندازه گیری می باشد. در این مطالعه، ما به تجزیه و تحلیل وفاداری مشتریان سایت پارس مدیر و تاثیر آن بر e-CRM پرداخته ایم. جامعه آماری این تحقیق شامل تمام مشتریان این شرکت می باشد که حداقل یک سال از شرکت خدمات استفاده کرده اند.



3.2 روش نمونه گیری و حجم نمونه



روش نمونه گیری این پژوهش تصادفی بوده و اندازه نمونه آماری این پژوهش با استفاده از فرمول زیر برابر با نفر 170محاسبه شده است.



n=〖((■(Ζ_(α/2) )×σ)/■(ε))〗^2= 〖((1.96×0.667)/(o.1))〗^2=170



3.3 روش جمع آوری داده ها



در این مطالعه، برای جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. روش اول شامل مطالعه کتب، مقالات، مجلات و پژوهش های صورت گرفته و بانک های اطلاعاتی اینترنتی می باشد. روش دوم توزیع پرسشنامه در میان مشتریان می باشد که برای این کار از دو پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. ابزار گردآوری و جمع آوری اطلاعات دو پرسشنامه ساخته محققین می باشد. پرسشنامه اول مربوط به e-CRMبا 9 گویه و پرسشنامه دوم شامل 16 سوال مرتبط با وفاداری مشتریان بر اساس چهار مؤلفه رضایت مشتری، تعهد قانونی، اعتماد، همدلی می باشد.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



سؤالات پرسشنامه پس از بررسی ادبیات موضوع طراحی شده است. به منظور بررسی روایی پرسشنامه، از اعتبار محتوا و اعتبار ساختاری استفاده شده است. برای بررسی اعتبار محتوا، پرسشنامه را به ناظران و مشاوران ارائه شد. سپس اصلاحات و تغییرات در پرسشنامه اعمال شد.



به منظور بررسی پایایی پرسشنامه، آلفای کرونباخ مورد استفاده قرار گرفت. بر اساس این روش، 30 پرسشنامه اولیه در میان مشتریان توزیع شد. سپس، آلفای کرونباخ برای این پرسشنامه محاسبه شد. روش آلفا کرونباخ برای پرسشنامه e-CRMبرابر 709/0و برای پرسشنامه ,وفاداری مشتری 832/0 می باشد. این ارزش ها قابل قبول بوده و پایایی پرسشنامه را تایید می کنند. روش های مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده ها، همبستگی و رگرسیون است.



4. یافته ها

این مطالعه با فرضیه های زیر انجام شده است:

H1) بین کاربرد e-CRM و رضایت مشتری ارتباط وجود دارد.

H2) بین کاربرد e-CRM و تعهد قانونیارتباط وجود دارد.

H3) بین کاربرد e-CRM و اعتماد ارتباط وجود دارد.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



برای تحلیل فرضیه اول، ابتدا برای پاسخهایی که در زمینه e-CRM مطرح شده بود، میانگینها محاسبه گردید. سپس میانگین پاسخ سوالات به هر یک از مولفه های رضایت مشتری محاسبه شد. در نهایت با استفاده از روش رگرسیون، رابطه میان آنها مورد سنجش قرار گرفت. نتیجه این کار در قالب جدول(1) ارائه گردیده است:



جدول (1): نتایج مدل رگرسیون ارتباط بین E-CRM و رضایت مشتری

Adjusted R Square- R Square- R

0.213- 0.218- 0.476

1.36- 1

168

169- 63.93

229.23

293.17- Regression

Residual



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



همانگونه که در جدول (1) قابل مشاهده است، مقدار ضریب همبستگی میان e-CRM و رضایت مشتری برابر با 476/0و ضریب تعیین برابر با 213/0 شده است. این بدان مفهوم است که مولفه های e-CRM بیش از 23 درصد تغییرات متغییر رضایتمندی مشتری را تبیین می کنند. با توجه به مقدار آماره F جدول تحلیل واریانس که برابر 86/46با درجه آزادی (168و1) با سطح معناداری000/0و مقایسه این سطح معناداری با 05/0= α مشاهده می شود، فرض صفر مبنی بر بی اثری وجود e-CRM بر رضایت مشتری رد می شود. به عبارت دیگر بین وجود e-CRM و رضایت مشتری رابطه معنا داری وجود دارد.



برای بررسی سایر فرضیات تحقیق از روش مشابه استفاده شد. نتایج این کار در ادامه آورده شده است:



H2) بین کاربرد e-CRM و تعهد قانونیارتباط وجود دارد.



برای تحلیل فرضیه دوم، ابتدا برای پاسخهایی که در زمینه e-CRM مطرح شده بود، میانگینها محاسبه گردید. سپس میانگین پاسخ سوالات به هر یک از مولفه های رضایت مشتری محاسبه شد. در نهایت با استفاده از روش رگرسیون، رابطه میان آنها مورد سنجش قرار گرفت. نتیجه این کار در قالب جدول(2) ارائه گردیده است:



جدول (2): نتایج مدل رگرسیون ارتباط بین E-CRM و رضایت مشتری



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



0.293- 0.297- 0.545

1.26- 1

168

169- 89.99



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



303.11- Regression

Residual



 



Total



همانگونه که در جدول (2) قابل مشاهده است، مقدار ضریب همبستگی میان e-CRM و رضایت مشتری برابر با 545/0و ضریب تعیین برابر با 297/0 شده است. این بدان مفهوم است که مولفه های e-CRM بیش از 23 درصد تغییرات متغییر رضایتمندی مشتری را تبیین می کنند. با توجه به مقدار آماره F جدول تحلیل واریانس که برابر 94/70با درجه آزادی (168و1) با سطح معناداری000/0و مقایسه این سطح معناداری با 05/0= α مشاهده می شود، فرض صفر مبنی بر بی اثری وجود e-CRM بر رضایت مشتری رد می شود. به عبارت دیگر بین وجود e-CRM و رضایت مشتری رابطه معنا داری وجود دارد.



H3) بین کاربرد e-CRM و اعتماد ارتباط وجود دارد.



برای تحلیل فرضیه اول، ابتدا برای پاسخهایی که در زمینه e-CRM مطرح شده بود، میانگینها محاسبه گردید. سپس میانگین پاسخ سوالات به هر یک از مولفه های رضایت مشتری محاسبه شد. در نهایت با استفاده از روش رگرسیون، رابطه میان آنها مورد سنجش قرار گرفت. نتیجه این کار در قالب جدول(3) ارائه گردیده است:



جدول (3): نتایج مدل رگرسیون ارتباط بین E-CRM و رضایت مشتری

Adjusted R Square- R Square- R



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



1.2- 1

168

169- 99.13

201.66

300.8- Regression

Residual



Total



همانگونه که در جدول (3) قابل مشاهده است، مقدار ضریب همبستگی میان e-CRM و رضایت مشتری برابر با 574/0و ضریب تعیین برابر با 33/0 شده است. این بدان مفهوم است که مولفه های e-CRM بیش از 23 درصد تغییرات متغییر رضایتمندی مشتری را تبیین می کنند. با توجه به مقدار آماره F جدول تحلیل واریانس که برابر 58/82 با درجه آزادی (168و1) با سطح معناداری000/0و مقایسه این سطح معناداری با 05/0 α = مشاهده می شود، فرض صفر مبنی بر بی اثری وجود e-CRM بر رضایت مشتری رد می شود. به عبارت دیگر بین وجود e-CRM و رضایت مشتری رابطه معنا داری وجود دارد.



H4) بین کاربرد e-CRM و همدلی ارتباط وجود دارد.



برای تحلیل فرضیه اول، ابتدا برای پاسخهایی که در زمینه e-CRM مطرح شده بود، میانگینها محاسبه گردید. سپس میانگین پاسخ سوالات به هر یک از مولفه های رضایت مشتری محاسبه شد. در نهایت با استفاده از روش رگرسیون، رابطه میان آنها مورد سنجش قرار گرفت. نتیجه این کار در قالب جدول(4) ارائه گردیده است:



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.


 برچسب ها: 

Analyzing the Effects of eCRM on customers Loyalty A case study of Parsmodir Khazar Enterprise

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ((eCRMبر روی وفاداری مشتریان

ISI

مشتری

e CRM

Paper

مدیریت

Papers

وفاداری

Loyalty

Article

Articles

customer

مقاله ISI

ISI مدیریت

Management

دانلود ISI

ترجمه مقاله

دریافت مقاله

مقاله انگلیسی

Persian Paper

خرید ترجمه ISI

Persian Article

ترجمه مقاله ISI

مقاله رایگان ISI

مقاله ISI مدیریت

دانلود مقاله ISI

دانلود ترجمه ISI

خرید ترجمه مقاله

مقالات رایگان ISI

دانلود مقاله جدید

دانلود ISI مدیریت

دریافت مقالات ISI

فروش ترجمه انگلیسی

خرید ترجمه انگلیسی

مقاله ISI با ترجمه

ترجمه مقاله مدیریت

مقاله انگلیسی جدید

دریافت مقاله مدیریت

دانلود مقاله انگیسی

ترجمه مقاله انگلیسی

ترجمه مقالات انگلیسی

دریافت مقاله انگلیسی

مقالات معتبر انگلیسی

مقاله انگلیسی مدیریت

دانلود مقاله جدید ISI

خرید ترجمه ISI مدیریت

مقاله انگلیسی با ترجمه

ترجمه مقاله ISI مدیریت

دانلود رایگان مقاله ISI

خرید ترجمه مقاله مدیریت

دانلود ترجمه ISI مدیریت

Translate English Paper

مقاله رایگان ISI مدیریت

دانلود مقاله ISI مدیریت

مقالات رایگان ISI مدیریت

دانلود مقالات رایگان ISI

دانلود مقاله جدید مدیریت

دریافت مقالات ISI مدیریت

مقاله انگلیسی جدید مدیریت

فروش ترجمه انگلیسی مدیریت

خرید ترجمه انگلیسی مدیریت

Translate English Article

دانلود مقاله انگلیسی جدید

مقاله ISI با ترجمه مدیریت

دریافت مقاله انگلیسی جدید

دانلود مقاله ISI با ترجمه

Translate Paper in English

ترجمه مقالات معتبر انگلیسی

ترجمه مقاله انگلیسی مدیریت

دانلود مقاله انگیسی مدیریت

مقالات معتبر انگلیسی مدیریت

دانلود مقاله انگلیسی رایگان

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

دانلود مقاله انگلیسی رایگان

دریافت مقاله انگلیسی مدیریت

ترجمه مقالات انگلیسی مدیریت

دریافت مقاله انگلیسی رایگان

دانلود مقاله جدید ISI مدیریت

Translate Article in English

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه

مقاله انگلیسی با ترجمه مدیریت

دریافت مقاله انگلیسی با ترجمه

دانلود رایگان مقاله ISI مدیریت

Translation of Paper in English

دانلود مقالات رایگان ISI مدیریت

دانلود مقاله انگلیسی جدید مدیریت

دانلود مقاله ISI با ترجمه مدیریت

دریافت مقاله انگلیسی جدید مدیریت

ترجمه مقالات معتبر انگلیسی مدیریت

Translation of Article in English

دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت

دانلود مقاله انگلیسی رایگان مدیریت

دانلود مقاله انگلیسی رایگان مدیریت

دریافت مقاله انگلیسی رایگان مدیریت

دریافت مقاله انگلیسی با ترجمه مدیریت

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه مدیریت

CRM (مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی)

برون سپاری منابع انسانی : بازار و تاثیرات عملکردهای اجرایی توابع منابع انسانی اداری
فايل پيوست

 Abstract Using event study methodology and two-stage regression analysis on a sample of firms announcing human resource outsourcing (HRO) contracts, this study tests the association between administrative HRO and firm-level capital ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: Elsevier
پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

مدیریت اطلاعات مالی برای دانشگاه ها با استفاده از نرم افزار منبع باز
فايل پيوست

 Abstract This paper presents a model to analyse the different outcomes generated by the application ofTask-Technology Fit (TTF) theory to economic and financial information management in universitydepartments. This model extends that ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: Elsevier
پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

بررسی نواوری سازمانی و ظرفیت مدیریت دانش نقش مرکزی فعالیت های منابع انسانی استراتژیک
فايل پيوست

 Abstract This study was an effort to test the effects of strategic human resources practices over organizational innovation (exploration and exploitation) and knowledge management capacity of firms (knowledge sharing and knowledge ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: Elsevier
پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

هوشیاری کارآفرینانه و جلب توجه
فايل پيوست

 Abstract This article uses theoretical approaches from cognitive psychology to examine the basis for entrepreneurial alertness and to connect it to existing theories of attention in strategic management and decision-making. It ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: Elsevier
پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

بازمهندسی تاثیر فرآیند کسب و کار بر پیاده سازی سیستم های مدیریت مالی: مطالعه موردی دانشگاه علم و فن آوری مسیند مولیرو
فايل پيوست

 Abstract Universities are under pressures from every direction, from reduced government funding to expectations by students and parents to deliver ever-higher quality services in their financial management for accountability purposes. Universities ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: Elsevier
پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

مدیریت اثربخش
فايل پيوست

 Abstract Developing effective management skills to deal with specific challenges and problems of each organization is the urgent needs of many businesses and organizations in the global competitive environment, rapid changing of technology and environment. The new tendency of training and development of successful organizations over the world today is developing effective skills in dealing with specific challenge of their own ... [ ادامه مطلب ]

توسعه ماتریس رابطه برای یادگیری سازمانی و قابلیت نوآوری : با مطالعه موردی از یک شرکت تولید کننده
فايل پيوست

 Abstract The propose of this paper is to develop a conceptual matrix for the relationship between organizational learning (OL) and innovativeness. A new matrix has been developed to denote the relationship ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: Elsevier
پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

تاثیر شیوه های مدیریت کیفی در فرایند تولید دانش: چشم انداز شرکت هواپیمایی چینی
فايل پيوست

Abstract Contemporary quality management studies describe a range of quality improvement strategies. However, these studies do not consider the impact of quality management practices on the knowledge creation process. Based on ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: Elsevier
پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

دستورالعمل طراحی و محاسبه سیستم روشنایی
فايل پيوست

 مجموعه دستورالعمل های ارائه شده در دیتاسرا شامل ضوابط و مراحل تحلیل و طراحی سازه های گوناگون صنعتی و بر اساس الزامات مندرج در آیین نامه های معتبر داخلی و ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

فایل اکسل طراحی مخزن فلزی هوایی بر اساس آیین نامه AISC با در نظر گرفتن نیروی باد و زلرله
فايل پيوست

 فایل پیش رو اکسل طراحی مخزن فلزی هوایی می باشد که بر اساس آیین نامه AISC و با در نظر گرفتن نیروی باد و زلرله محاسبات را انجام داده و ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 79500 تومان

فایل اکسل طراحی براکت فلزی بر اساس آیین نامه AISC-ASD 9th, Appendix F
فايل پيوست

 براکت های فلزی عناصر کنسولی هستند که در ستون ها جهت ایجاد اتصال تیرها پیش بینی می شوند. فایل پیش رو اکسل طراحی براکت فلزی می باشد که بر اساس آیین ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 79500 تومان

فایل اکسل طراحی براکت بتنی بر اساس آیین نامه IBC 2018 - ACI 318,19 و CBC 01 - ACI 318,95
فايل پيوست

 براکت های بتنی عناصر کنسولی هستند که در ستون ها جهت ایجاد اتصال تیرها پیش بینی می شوند. فایل پیش رو اکسل طراحی براکت بتنی می باشد که بر اساس آیین ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 79500 تومان

فایل اکسل تحلیل اتصال برشی دارای خروج از مرکزیت برای گروه پیچ
فايل پيوست

 این برنامه ظرفیت برشی اتصال پیچ و مهره ای دارای خروج از مرکزیت برای گروه پیچ را محاسبه می کند، ابزاری مناسب برای طراحی صفحات gusset و اتصالات پیچ و ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 79500 تومان

فایل اکسل طراحی روسازی آسفالتی بر مبنای آیین نامه آشتو و استفاده از آزمایش ظرفیت باربری کالیفرنیا
فايل پيوست

 فایل پیش رو اکسل طراحی روسازی آسفالتی بر مبنای آیین نامه آشتو می باشد که با استفاده از نتایج آزمایش ظرفیت باربری کالیفرنیا CBR اطلاعات ورودی را تحلیل و نتایج را ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 79500 تومان

طراحی ابعاد و سازه شالوده های عمیق (شمع ها و پایه های عمیق) در خشکی
فايل پيوست

 مجموعه دستورالعمل های ارائه شده در دیتاسرا شامل ضوابط و مراحل تحلیل و طراحی سازه های گوناگون صنعتی و بر اساس الزامات مندرج در آیین نامه های معتبر داخلی و ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

تحلیل غیرخطی و مدل سازی عددی تیر بتن مسلح تقویت شده با FRP توسط Finite Element Method
فايل پيوست

 "پایان نامه مهندسی عمران مقطع کارشناسی ارشد - گرایش سازه" تحلیل غیرخطی و مدل سازی عددی تیر بتن مسلح تقویت شده با FRP توسط Finite Element Method   مشخصات کلی: شامل فایلهای word و ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

بررسی پارامترهای هندسی مهاربند زانویی
فايل پيوست

 "پروژه دانشجویی مهندسی عمران" بررسی پارامترهای هندسی مهاربند زانویی   مشخصات کلی: شامل فایلهای word و pdf بالغ بر 146 صفحه (4 فصل) فهرست مطالب فصل اول 1-1- مقدمه 1-2- شکل پذیری سازه ها 1-3- مفصل و لنگر پلاستیک 1-4- منحنی ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

تحلیل و طراحی سیستم گرمایشی ساختمان مسکونی با استفاده از ذخیره کننده های حرارتی PCM
فايل پيوست

 "پایان نامه مهندسی مکانیک مقطع کارشناسی ارشد - گرایش تبدیل انرژی" تحلیل و طراحی سیستم گرمایشی ساختمان مسکونی با استفاده از ذخیره­ کننده ­های حرارتی PCM   تهیه شده بصورت کاملا انحصاری توسط ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 449000 تومان

ناحیه کاربری

فرمت ایمیل صحیح نمی باشد. ایمیل خود را وارد نمایید.

رمز عبور خود را وارد نمایید.

مجله اینترنتی دیتاسرا
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه نرم افزاری دیتاسرا می باشد.
ایمیل:
support.datasara[AT]gmail[دات]com

Copyright © 2024