مجله اینترنتی دیتاسرا
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسائل مرتبط به مدل سازی تایید سخت افزاری در زبان برنامه نویسی الکترونیک Modelling Hardware Verification Concerns Specified in the e Language: An Experience Report

Abstract



e is an aspect-oriented hardware verification language that is widely used to verify the design of electronic circuits through the development and execution of testbenches. In recent years, the continued growth of the testbenches developed at Infineon Technologies has resulted in their becoming difficult to understand, maintain and extend. Consequently, a decision was taken to document the testbenches at a higher level of abstraction. Accordingly, we attempted to model our legacy test suites with an existing aspect-oriented modelling approach. In this paper we describe our experience of applying Theme/UML, an aspectoriented modelling approach, to the representation of aspectoriented testbenches implemented in e. It emerged that the common aspect-oriented concepts supported by Theme/UML were not sufficient to adequately represent the e language, primarily due to e’s dynamic, temporal nature. Based on this experience we propose a number of requirements that must be addressed before aspect-oriented modelling approaches such as Theme/UML are capable of representing aspect-oriented systems implemented in e.



Keywords: Hardware verification, e, aspect-oriented modelling, Theme/UML



چکیده فارسی



زبان الکترونیک (زبان برنامه نویسی e) به عنوان زبان اثبات شده سخت افزاری می باشد که به صورت گسترده ای برای مشخص کردن طرح های جریانات الکترونیکی از طریق توسعه و اجرای برنامه، مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر، رشد مستمر این تست ها در فناوری اطلاعات باعث ایجاد مشکلاتی در درک، حفظ و گسترش آن ها شده است. در نتیجه تصمیماتی برای مستند ساختن این تست ها در سطح بالاتر گرفته شده است. بر این اساس، تلاشی را به منظور ایجاد تطبیق با رویکردهای مدلسازی جنبه گرا کنونی، انجام می دهیم. در این مقاله، تجارب خود را در ارتباط با کاربرد این درون مایه/ زبان های برنامه نویسی یکپارچه که به عنوان یک رویکرد جنبه گرا می باشد،در ارائه تست های جنبه گرا که در زبان برنامه نویسی e، مد نظر قرار می دهیم. مشخص شده است که مفاهیم جنبه گرا که توسط موضوعات/زبان های برنامه نویسی یکپارچه مورد حمایت قرار می گیرند، برای به ارائه زبان برنامه نویسی e به دلیل پویا بودن این زبان و ماهیت زمانی آن، مناسب نمی باشند. بر مبنای چنین تجربیاتی، ما مجموعه ای از شرایطی را مطرح می کنیم که می بایست قبل از رویکردهای طراحی جنبه گرا همانند موضوعات و زبان های برنامه نویسی یکپارچه که دارای قابلیت عرضه سیستم های جنبه گرا در زبان e می باشند، مد نظر قرار می دهیم.



کلیدواژه: تایید سخت افزاری، زبان برنامه نویسی e، مدل سازی جنبه گرا، موضوع/UML.


مشخصات

مشخصات

توسط: Darren Galpin, Cormac Driver, Siobhán Clarke سال انتشار: 2009 میلادی تعداد صفحات متن اصلی: 6 تعداد صفحات متن ترجمه: 14 تاریخ درج: ۱۳۹۵/۸/۲۵ منبع: دیتاسرا

خرید آنلاین فایل ترجمه

خرید آنلاین فایل ترجمه

عنوان: مسائل مرتبط به مدل سازی تایید سخت افزاری در زبان برنامه نویسی الکترونیک حجم: 201.04 کیلوبایت فرمت فایل: pdf قیمت: 119500 تومان رمز فایل (در صورت نیاز): www.datasara.com نرم افزارهای مورد نیاز: winrar - adobe acrobat - office

در صورتی که به هر دلیل از خرید خود رضایت نداشتید
تنها با ارسال یک ایمیل وجه خود را دریافت نمایید
دانلود فایل اصلی

دانلود فایل اصلی

عنوان: Modelling Hardware Verification Concerns Specified in the e Language: An Experience Report

رمز فایل
رمز فایل (در صورت نیاز): www.datasara.com
نرم افزار مورد نیاز
نرم افزارهای مورد نیاز: winrar - adobe acrobat - office

نمای مطلب

1. مقدمه



فناوری اطلاعات به ارائه مواد نیمه سانا در ارتباط با تکنولوژی وسایل نقلیه موتوری، ابزارهای الکترونیک صنعتی، ریزتراشه های کوچک و بخش های امنیتی و همچنین برنامه های کاربردی در ارتباطات می پردازد.



این اطلاعات برمبنای حق کپی رایت ACM 2009 می باشد. این نسخه ای از کتاب این محقق می باشد. آن در اینجا به اجازه ACM برای استفاده شما قرار داده شده است و هدف انتشار مجدد آن نمی باشد. نسخه نهایی آن در AOSD 09 در کنفرانس بین المللی ACM در ارتباط با توسعه نرم افزاری جنبه گرا منتشر شده است.



این محصولات بر مبنای نوع آوری های آنالوگ و سیگنال های ترکیبی، فرکانس رادیویی، و تکنولوژی کنترل توان می باشد. این شرکت در حال حاضر تقریبا 22900 حق ثبت را در این فناوری ها دارا می باشد.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



UML در ابتدا برای طراحی تست این برنامه ها مورد استفاده قرار گرفت، اما دریافته ایم که مفاهیم هدف محور که در UML آشکار می گردد در ارتباط با مفاهیم جنبه گرا زبان برنامه نویسی e نمی باشد.. در نتیجه فعالیت های جنبه گرای در ارتباط با UML مد نظر قرار می گیرد. این مقاله تجارب ما را در ارتباط با تلاش برای مدل دهی تست برنامه ها با توجه به رویکردهای جنبه گرا به نام موضوع / UML نشان می دهد. ما دریافته ایم که زمانی که مفاهیم جنبه گرا با استفاده از تم/UML در زبان برنامه نویسی e نسبت به مفاهیم هدف محور در UML متناسب می باشد، چندین مسئله وجود دارد که ما را از طراحی موفق تست برنامه ها دور می کند. این مسئله در اصل بر مبنای حمایت از زبان e دررارتباط با پویایی می باشد و به عنوان مفاهیمی می باشد که در تکنیک های توسعه نرم افزاری جنبه گرا مد نظر قرار نمی گیرد. این شرایط با توجه به اختلافات بین واحدهای اصلی تفکیک این زبان و مواردی که در زبان های جنبه گرا مورد استفاده قرار می گیرند، تشدید می گردد. نتایج حاصل از این تجربیات و سهم این مقاله به عنوان مجموعه ای از شرایط مورد نیاز در ارتباط بارویکرد طرح های جنبه گرا می باشد.



ادامه مقاله به صورت زیر سازمان دهی می شود. بخش 2 زبان برنامه نویسی e را معرفی کرده و حمایت خود را در ارتباط با برنامه نویسی های جنبه گرا اعلام می کند. بخش 3 تجارب ما را در ارتباط با تست برنامه هایی که با توجه به زبان برنامه نویسی e نوشته می شوند نشان می دهد.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



2. زبان برنامه نویسی e.



E به عنوان یک زبان برنامه نویسی در حوزه خاص می باشد که برای اثبات عملکرد طرح های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.این زبان در سال 1997 توسط طرح وریسیتی به عنوان بخشی از ابزارهای اسپکمن که شامل برنامه های جنبه گرا می باشد ایجاد شد. این زبان به صورت استاندارد IEEE 1647 در آمد و نسخه استاندارد دیگری از آن در سال 2008 منتشر شد. در این بخش، ما به توصیف زبان e توسط شرح بخش های کلیدی آن و بررسی ویژگی های جنبه گرا آن می پردازیم.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



طرح های الکترنیکی معمول شامل پردازشگرها، گذرگاه های ارتباطی و محیطی، بوده که تمام آن ها به صورت مجزا قبل از مورد تست قرار گرفتن، تعیین می گردند.دستگاه های جانبی با استفاده از بخش های مربوط به زبان برنامه نویسی e مورد ارزیابی قرار می گیرند. eVC به عنوان ابزارهای تست برنامه ای می باشند که به زبان برنامه نویسی e نوشته شده که برای تحریک این طرح ها، بررسی اقدامات و واکنش ها با توجه به فرایندهای خاص و واکنش سیستم ها و ارزیابی پوشش های عملکردی مورد استفاده قرار می گیرد. معمول ترین نوع eVC موردی می باشد که در پروتکل خاصی قرار گرفته گذرگاه های اصلی برای ایجاد محرک ها، گذرگاه های فرعی برای دریافت پاسخ از DUT، و گذرگاهی برای کنترل سیستم، و چک کننده پروتکل ها برای اطمینان از این مورد که عملکرد صحیحی در تمام زمان ها ایجاد می گردد و یک اسکوربورد برای بررسی انتقال صحیح اطلاعات از طریق سیستم ها، می باشد.



در ایجاد حمایت برای ایجاد چنین برنامه هایی، زبان برنامه نویسی e مفاهیمی را از چند زبان در کنار یکدیگر قرار می دهد.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



- زبان برنالمه نویسی e به طور طبیعی مواردی را تحت حمایت قرار می دهد که در ارتباط با اهداف چندگانه در محدوده e می باشند.



- زبان برنامه نویسی e این محدودیت ها را به صورت موارد مشخص با استفاده از محدودیت های دیگر برای بهبود اهداف مربوط به این مدل مد نظر قرار می دهد.این مدل های اجرایی به حل محدودیت ها، پرداخته و مقادیر تصادفی را مد نظر قرار می دهد که مجموعه ای از این محدودیت ها را شامل می گردد.



- زبان برنامه نویسی e تا حد زیادی شبیه به پاسکال می باشد.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



- این زبان برنامه نویسی شامل ساختارهای زمانی می باشد که مواردی را از محاسبات طولی و محاسبات فاصله ای به وام می گیرد.



زبان برنامه نویسی e از برنامه نویسی های جنبه گرا از طریق دو مکانیسم حمایت می کند، یکی از طریق اهداف و دیگری از طریق روش ها می باشد.بر خلاف زبان های جنبه گرا همانند جاوا، زبان e دارای طبقه بندی نمی باشد و در عوض شامل واحدها و ساختارهایی می باشد.این واحدها اهدافی را مشخص می کنند که در طول مدت شبیه سازی هماند گذرگاه های اصلی و فرعی وجود دارند. این ساختارها اهدافی را مشخص می کنند که در طی فرایند شبیه سازی ایجاد و یا از بین می روند که نمونه ای از آن شامل بسته های اطلاعاتی می باشد که بین عوامل در سیستم ها وجود دارد.



واحد ها و ساختارها دارای بخش های جنبه گرای می باشند که با استفاده از ساختارهای توسعه یافته در ارتباط با چنین مواردی کاربرد دارند. این موارد مشابه مفاهیم مورد نظر در بخش های j می باشند. این ساختارها کدهایی را به مدل های موجود در روش های جنبه گرا اضافه می کنند. لیست 1 نمونه ساده ای را بیان می کند که چگونه یک واحد یا ساختار می تواند شامل بخش های جنبه گرا باشد. اهدافی در ارتباط با هر یک از این موارد تعریف می گردد. اهداف اصلی با اضاف کردن متغیرهای جدیدی به این بخش ها توسعه می یابد. مکانیسم مشابهی برای بسط چنین مواردی مورد استفاده قرار می گیرد. این انواع که برای نشان دادن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرنداز نظر کلی قابل مشاهده بوده و به عنوان یک متغیر مشخص و از پیش تعیین شده برای اکثر زبان ها می باشد. این مکانیسم در لیست 2 نشان داده شده است که انواع بیشتری از آن به (نیاز به دانلود ترجمه) اضافه می گردد.



لیست 1- توسعه واحدها و ساختارها.



لیست 2- بسط این روش ها از طریق سه ساختار جنبه گرا انجام می گیرد. روش های زیر را مورد توجه قرار دهید.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



همان طور که در لیست 2 توضیح داده شده است، (نیاز به دانلود ترجمه) اصلی شامل سه نوع مشخص می باشد، و سومین جنبه نیز به آن اضافه می گردد. روش های جنبه گرا در ارتباط با انواع جدید و موجود مورد استفاده قرار می گیرد.



لیست 3 نشان می دهد که چگونه انواع مختلف دارای عملکردهای مختلفی بر مبنای روش های جنبه گرا می باشند. به این ترتیب لایه های مختلفی برای سیستم برای تغییر عملکردهای مورد نظر تعریف می گردد.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



موارد تحت پوشش، که توسط رویدادهای خاصی مد نظر قرار می گیرند، برای جمع آوری اطلاعات پوششی در ارتباط با ویژگی های معماری کلیدی و ویژگی های جزئی تر DUT مورد استفاده قرار می گیرند. لیست 4، به توصیف اهداف پوششی می پردازد.



اگر اهداف پوششی تعریف گردند، اهداف جدیدی نیز با استفاده از دستور (نیاز به دانلود ترجمه) اضافه می گردند. گزینه (نیاز به دانلود ترجمه) در تعاریف مربوطه دارای امکاناتی است که می توان محدودیت های بیشتری را اعمال کرد.کاربرد معمول این امکانات این می باشد که می توان محدودیت های بیشتری را که ارزیابی ها را محدودتر می کند با مد نظر قرار دادن شرایط خاص ایجاد کرد. برای نمونه دستور (نیاز به دانلود ترجمه) به محدود کردن ارزیابی هایی می گردد که ابزارهای محدود خاصی دارای مقدار مشخص در زمان پوشش می باشند. این گزینه ها همچنین می تواند بیشتر گردد، که به کاربر این توانایی را می دهد تا این موارد را همان طور که در نمونه های لیست 5 آورده شده بسط دهد.



این مثال ها نشان می دهد که، گروه تحت پوشش (نیاز به دانلود ترجمه) زمانی تحت تاثیر قرار می گیرد که رویدادها مد نظر قرار گرفته و (نیاز به دانلود ترجمه) ثبت گردد. این موارد محدودیت هایی را ایجاد می کند، و این ارزیابی ها را زمانی مد نظر قرار می دهد که متغیر وزنی آن بالاتر از 50 باشد. این نوع از موارد بر روی اهداف پوششی و همچنین گروه های تحت پوشش قابل اجرا می باشد. این توسعه ها از مواردی که قبلا توصیف شد متفاوت بوده و شامل محدودیت هایی در زمان اجرا بوده و برای مجموعه های مختلف این امکان را ایجاد می کند تا محدوده های اطلاعاتی متفاوتی را ثبت کنند. آن موارد همچنین در ارتباط با اهداف پوششی مورد استفاده قرار می گیرند.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



3. بررسی مدل های سخت افزاری با استفاده از زبان برنامه نو.یسی e.



UML به صورت یک رویکرد مستقل زبانی و چند منظوره ای می باشد که به طور گسترده ای برای طراحی سیستم های هدف محور مورد استفاده قرار می گیرد. ما در مرحله ابتدایی تلاش می کنیم تا به طراحی تست برنامه هایمان با استفاده از UML بپردازیم اما در می یابم که آن فاقد حمایتی در ارتباط با خصوصیات جنبه گرا زبان برنامه نویسی e می باشد. بنابراین ما به بررسی رویکردهای طراحی جنبه گرا پرداخته و تلاشی را برای طراحی برنامه های خود با توجه به تم/UML انجام می دهیم. تم / UML به عنوان یک عامل جنبه گرای در ارتباط با UML می باشد که به حمایت از موارد ساختاری و غیرساختاری می پردازد که شامل برش های طولی می باشند.ثابت شده است که تم/UML بهتر از UML استاندارد در ارتباط با ساختارهای جنبه گرا در زبان برنامه نویسی e می باشد. به هر حال نمونه هایی نیز وجود دارد که تم و UML نمی توانند به طور مناسبی عملکردهایی را مد نظر قرار دهند که با زبان برنامه نویسی e در انطباق باشد. این موارد در اصل به دلیل وجود ماهیت زمانی و دینامیکی ایجاد می گردد.



3.1. ارتباطات جنبه گرا .



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



نتایج مربوط به شکل گیری این جنبه ها با توجه به موارد اصلی در شکل 6b نشان داده شده است به صورتی که عملکردهای سطح مقطع بعد از روش های اصلی به مرحله اجرا در می آید.این نمونه نشان می دهد که چگونه تم/uml مورد استفاده قرار می گیرد تا به صورت گرافیکی (نیاز به دانلود ترجمه) را نشان دهد. دستور (نیاز به دانلود ترجمه) و (نیاز به دانلود ترجمه) به همین ترتیب مد نظر قرار داده می شود.



به هر حال اداره کردن این ارتباطات پیچیده تر می باشد. یکی از راه های احتمالی برای کنترل کردن این ارتنباطات ایجاد طبقات جدید می باشد. برای نمونه ما می توانیم یک طبقه مبنا را به نام (نیاز به دانلود ترجمه) و یک طبقه فرعی را به نام (نیاز به دانلود ترجمه) ایجاد کنیم که منحصر به (نیاز به دانلود ترجمه) باشد.به ه حال در زبان برنامه نویسی e طبقات فرعی تا زمان اجرا وجود ندارند.و تا زمانی که ضمانتی در مورد آن وجود نداشته باشد تضمین نمی گردد. این احتمال نیز وجود دارد تا بتوان به محدود کردن محیط برای ایجاد شرایطی بپردازیم که تمام این مبناها وجود داشته باشد.، این مورد هرگز مد نظر قرار نمی گیرد. از نظر گرافیکی بیان این مفهوم در تم/UML به دلیل موارد پایه در UML و اختلافات بین مفاهیم هدف محور در UML و ایجاد مدل های جنبه گرا در زبان E مشکل می باشد. با استفاده از نمودارهای زنجیره ای نیز می توان ایجاد اهداف را در طول زمان مشخص کرد. به هر حال عملکردهایی که با استفاده از این نمودار توصیف می گردند به دنبال اضافه شدن و افزایش طرح ها درک و تجسم آن ها سخت تر می گردد. ایجاد یک زبان طراحی خاص برای مد نظر قرار دادن این موارد فراتر از کاربرد رویکردهای UML محور در ارتباط با مدل E می باشد.



محدودیت ها و پویایی زبان.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



لیست 6 نشان می دهد که چگونه این محدودیت ها از طریق بعضی از جنبه ها توسعه می یابد. محدودیت (نیاز به دانلود ترجمه) به محدود کردن (نیاز به دانلود ترجمه) می پردازد. این محدودیت های ملایم ممکن است در هر زمانی باطل گردند اگر چه دستگاه های محدود کننده تلاشی را برای محدودیت ملایم که بر روی محدودیت های سخت تر هم پوشانی شده اند انجام می دهد. در ارتباط با ، (نیاز به دانلود ترجمه) با مد نظر قرار دادن این جنبه ها محدود می گردد.نمایش گرافیکی این موارد محدود شده در ارتباط با UML مد نظر قرار می گیرد.



علاوه بر این محدودیت های مختلف در کاهش فضاهای موجود نقش داشته و ممکن است شامل اختلافاتی باشد. از نظر تجزیه وتحلیل آماری این محدودیت ها، چنین احتمالی وجود دارد تا این اختلافات را با توجه به UML با مد نظرقرار دادن اینکه چگونه هر یک از این محدودیت ها باث کاهش میزان متغیرها می گردد، در نظر بگیریم. این محدودیت ها باعث می شود که (نیاز به دانلود ترجمه) در زمان خاصی ایجاد شده اما ما دریافته ایم که این امکان وجود ندارد تا از نظر زمانی به توصیف شرایط موجود UML بپردازیم.



3.3 عملکردهای زمانی.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



به هر حال مشکل اصلی در ارتباط با ساختارهای زمانی طراحی شده این می باشد که UML به صورت پیش فرض به صورت تمام وقت مد نظر قرار نگرفته و ایجد تفاوت بین روش های استاندارد همانند (نیاز به دانلود ترجمه) و روش های زمانی مانند (نیاز به دانلود ترجمه) را مشکل می سازد. هر دو این موارد در زبان برنامه نویسی e شامل تفاوت هایی می باشد.اگرچه تعدادی از این ارتباطات تمام وقت در ارتباط با uml مطرح شده اند، ولی تم/uml در حال حاضر به حمایت از عملکردهای تمام وقت نپرداخته و به این ترتیب این امکان وجود ندارد تا به طور مناسبی ساختارهای مربوط به زبان برنامه نویسی e را مد نظر قرار دهیم. به هر حال حتی در مواردی که یک پروفایل تمام وقت در ارتباط با uml مورد نظر قرار می گیرد، ما همچنان با مواردی در زمان طراحی عملکردهای جنبه گرا زبان برنامه نویسی e روبرو می شویم. برای نمونه، عملکردهای زمانی مربوط به این روش از طریق مواردی با تغییر رویکردهایی که این روش با آن هماهنگ می گردد یا با تغییر کدها در این روش، اصلاح می گردد. علاوه بر این، این زبان قوانین مختلفی را به مرحله اجرا در می آورد که بستگی به این مورد دارد که چه ساختارهایی مد نظر قرار می گیرند. برای نمونه دستور (نیاز به دانلود ترجمه) در ارتباط با اهداف نبوده اما در ارتباط با روش ها مورد استفاده قرار می گیرد.این عملکردها با توجه به استانداردهای تمام وقت UML مد نظر قرار نمی گیرند.



3.4 حمایت ابزاری.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



4- شرایط لازم در ارتباط با رویکردهای جنبه گرا.



در این بخش، شرایط مورد نیاز را در ارتباط با این رویکردها بر مبنای تجاربمان برای طراحی زبان برنامه نویسی e با استفاده از ارتباطات جنبه گرا برای UML مد نظر قرار می دهیم.



این ها از جمله مواردی می باشند که می بایست مد نظر قرار گرفته البته اگر یک رویکرد جنبه گرا به حمایت از تست برنامه های سخت افزاری بپردازد.



4.1 مد نظر قرار دادن روابط تقابل.



یک رویکرد های توسعه استاندارد محور شامل گروه بندی تمام عملکردها در ارتباط با جنبه های مورد نظر به یک فایل می باشد و همچنین در ارتباط با ایجاد فایل های جدید در ارتباط با هر یک از این موارد نسبت به موارد اصلی می باشد.با مد نظر قرار دادن تعداد این فایل ها، فعالیت های مختلفی که روی می دهد بستگی به ترتیب لود شدن فایل ها دارد. نمونه موجود در لیست 7 را مد نظر قرار دهید. اگر فایل A لود شود، به دنبال فایل B و C، دستور (نیاز به دانلود ترجمه) ایجاد شده و دو پیام چاپ می گردد، (نیاز به دانلود ترجمه) و (نیاز به دانلود ترجمه) . ترتیبی که این موارد مد نظر قراتر می گیرد و از طریق جنبه هایی گشترش می یابند و در زمان اجرا ثابت می باشند، اجرای برنامه را تحت تاثیر قرار می دهند.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.



ما بر این عقیده می باشیم که برای مد نظر قرار دادن این موضوعات، یک ابزار ناظر سیستم های جنبه گرا و چگونگی فعالیت ها آن مورد نیاز می باشد. این مدل ها سه بعدی بوده که همراه با محوری می باشد که تاثیر این بارگذاری ها در زمان های مختلف نشان می دهد. این فرایند برای کاربران مواردی را ایجاد می کند که تاثیر تعامل جنبه های مختلف را بر مبنای کاربرد آن ها مشاهده کرده و درک بهتری از تاثیرات مربوط به این بارگذاری ها بر روس نتایج از سیستم ها داشته باشند.



4.2 حمایت از سیستم های قدیمی تر.



جهت مشاهده متن کامل، فایل ترجمه را دانلود نمایید.


 برچسب ها: 

Modelling Hardware Verification Concerns Specified in the e Language An Experience Report

مسائل مرتبط به مدل سازی تایید سخت افزاری در زبان برنامه نویسی الکترونیک

ISI

Paper

Papers

Article

Articles

موضوع/UML

Theme/UML

مقاله ISI

دانلود ISI

ترجمه مقاله

دریافت مقاله

ISI کامپیوتر

مقاله انگلیسی

Persian Paper

خرید ترجمه ISI

ترجمه مقاله ISI

Persian Article

خرید ترجمه مقاله

دانلود ترجمه ISI

تایید سخت افزاری

مقاله رایگان ISI

دانلود مقاله ISI

دریافت مقالات ISI

دانلود مقاله جدید

مدل سازی جنبه گرا

مقالات رایگان ISI

مقاله ISI کامپیوتر

مقاله انگلیسی جدید

مقاله ISI با ترجمه

خرید ترجمه انگلیسی

فروش ترجمه انگلیسی

ترجمه مقاله انگلیسی

دانلود ISI کامپیوتر

زبان برنامه نویسی e

دانلود مقاله انگیسی

مقالات معتبر انگلیسی

ترجمه مقالات انگلیسی

دریافت مقاله انگلیسی

ترجمه مقاله کامپیوتر

Hardware verification

دانلود مقاله جدید ISI

دریافت مقاله کامپیوتر

مقاله انگلیسی کامپیوتر

مقاله انگلیسی با ترجمه

Translate English Paper

خرید ترجمه ISI کامپیوتر

دانلود رایگان مقاله ISI

ترجمه مقاله ISI کامپیوتر

دانلود مقالات رایگان ISI

دانلود مقاله ISI کامپیوتر

خرید ترجمه مقاله کامپیوتر

دریافت مقاله انگلیسی جدید

دانلود ترجمه ISI کامپیوتر

دانلود مقاله انگلیسی جدید

مقاله رایگان ISI کامپیوتر

Translate English Article

دانلود مقاله ISI با ترجمه

aspect-oriented modelling

Translate Paper in English

ترجمه مقالات معتبر انگلیسی

دریافت مقالات ISI کامپیوتر

مقالات رایگان ISI کامپیوتر

دانلود مقاله جدید کامپیوتر

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

فروش ترجمه انگلیسی کامپیوتر

دانلود مقاله انگلیسی رایگان

دریافت مقاله انگلیسی رایگان

خرید ترجمه انگلیسی کامپیوتر

مقاله انگلیسی جدید کامپیوتر

دانلود مقاله انگلیسی رایگان

مقاله ISI با ترجمه کامپیوتر

Translate Article in English

دانلود مقاله انگیسی کامپیوتر

ترجمه مقاله انگلیسی کامپیوتر

مقالات معتبر انگلیسی کامپیوتر

ترجمه مقالات انگلیسی کامپیوتر

دریافت مقاله انگلیسی با ترجمه

دریافت مقاله انگلیسی کامپیوتر

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه

دانلود مقاله جدید ISI کامپیوتر

مقاله انگلیسی با ترجمه کامپیوتر

Translation of Paper in English

دانلود رایگان مقاله ISI کامپیوتر

Translation of Article in English

دانلود مقالات رایگان ISI کامپیوتر

دریافت مقاله انگلیسی جدید کامپیوتر

دانلود مقاله ISI با ترجمه کامپیوتر

دانلود مقاله انگلیسی جدید کامپیوتر

ترجمه مقالات معتبر انگلیسی کامپیوتر

دانلود رایگان مقاله انگلیسی کامپیوتر

دریافت مقاله انگلیسی رایگان کامپیوتر

دانلود مقاله انگلیسی رایگان کامپیوتر

دانلود مقاله انگلیسی رایگان کامپیوتر

دریافت مقاله انگلیسی با ترجمه کامپیوتر

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه کامپیوتر

به سوی پایگاه داده چندگانه (اشتراکی) انعطاف پذیر و مستقل
فايل پيوست

Abstract The success of cloud computing as a platform for deploying webapplications has led to a deluge of applications characterized by small data footprints with unpredictable access patterns. A scalable multitenant ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: ACM
پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

رویکردی در ارتباط با معماری خط تولید سرویسگرا
فايل پيوست

Abstract Service-Oriented Architecture (SOA) has appeared as an emergent approach for developing distributed applications as a set of self-contained and business-aligned services. SOA aids solving integration and interoperability problems and provides ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: ACM
پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

ظرفیت شبکه های بی سیم
فايل پيوست

Abstract When n identical randomly located nodes, each capable of transmitting at W bits per second and using a fixed range, form a wireless network, the throughput (formula) obtainable by each ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: ACM
پرداخت و دانلود قیمت: 139500 تومان

سیستم های صف بندی زمان گسسته با تعطیلی های انحصاری مارکوفب
فايل پيوست

Abstract In this contribution we investigate discrete-time queueing systems with vacations. A framework is constructed that allows for studying numerous different vacation systems, including a.o. classical vacation systems like the exhaustive ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: ACM
پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

طراحی و تحلیل یک مدل وقفه (تعطیلی) برای سیستم صف بندی دو فازه با خدمات ورودی
فايل پيوست

Abstract This paper mainly deals with a two phase service queueing model with gated service vacation. In this gated service vacation model, only those customers who are present in the queue ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: ACM
پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

به اشتراک گذاری طیف مشارکتی بین شبکه های تلفن همراه و اد هاک
فايل پيوست

Abstract Spectrum sharing between cellular and ad-hoc networks is studied in this work. Weak signals and strong interferences at the cell-edge area usually cause severe performance degradation. To improve the cell-edge ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: ACM
پرداخت و دانلود قیمت: 139500 تومان

مقایسه پروتکل های مسیر یابی تک مسیره در مقابل پروتکل های مسیر یابی چندگانه برای انتقال تصویر در شبکه های حسگر بی سیم چند رسانه ای
فايل پيوست

Abstract Wireless multimedia sensor network (WMSN) applications require strong multimedia communication competence. Therefore, in WMSN applications, it is necessary to use specific mechanisms in order to handle multimedia communication challenges and ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: ACM
پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

هوش کسب و کار به روش محاسبه ابری
فايل پيوست

Abstract Business Intelligence (BI) deals with integrated approaches to management support. Currently, there are constraints to BI adoption and a new era of analytic data management for business intelligence these constraints ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: ACM
پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

مدل احتمال جدید برای ضمانت کردن مشکل مسیر بحرانی با الگوریتم اکتشافی
فايل پيوست

Abstract In order to obtain an adequate description of risk aversion for insuring critical path problem, this paper develops a new class of two-stage minimum risk problems. The first-stage objective function ... [ ادامه مطلب ]

انتشارات: ACM
پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

دستورالعمل طراحی و محاسبه سیستم روشنایی
فايل پيوست

 مجموعه دستورالعمل های ارائه شده در دیتاسرا شامل ضوابط و مراحل تحلیل و طراحی سازه های گوناگون صنعتی و بر اساس الزامات مندرج در آیین نامه های معتبر داخلی و ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

فایل اکسل طراحی مخزن فلزی هوایی بر اساس آیین نامه AISC با در نظر گرفتن نیروی باد و زلرله
فايل پيوست

 فایل پیش رو اکسل طراحی مخزن فلزی هوایی می باشد که بر اساس آیین نامه AISC و با در نظر گرفتن نیروی باد و زلرله محاسبات را انجام داده و ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 79500 تومان

فایل اکسل طراحی براکت فلزی بر اساس آیین نامه AISC-ASD 9th, Appendix F
فايل پيوست

 براکت های فلزی عناصر کنسولی هستند که در ستون ها جهت ایجاد اتصال تیرها پیش بینی می شوند. فایل پیش رو اکسل طراحی براکت فلزی می باشد که بر اساس آیین ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 79500 تومان

فایل اکسل طراحی براکت بتنی بر اساس آیین نامه IBC 2018 - ACI 318,19 و CBC 01 - ACI 318,95
فايل پيوست

 براکت های بتنی عناصر کنسولی هستند که در ستون ها جهت ایجاد اتصال تیرها پیش بینی می شوند. فایل پیش رو اکسل طراحی براکت بتنی می باشد که بر اساس آیین ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 79500 تومان

فایل اکسل تحلیل اتصال برشی دارای خروج از مرکزیت برای گروه پیچ
فايل پيوست

 این برنامه ظرفیت برشی اتصال پیچ و مهره ای دارای خروج از مرکزیت برای گروه پیچ را محاسبه می کند، ابزاری مناسب برای طراحی صفحات gusset و اتصالات پیچ و ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 79500 تومان

فایل اکسل طراحی روسازی آسفالتی بر مبنای آیین نامه آشتو و استفاده از آزمایش ظرفیت باربری کالیفرنیا
فايل پيوست

 فایل پیش رو اکسل طراحی روسازی آسفالتی بر مبنای آیین نامه آشتو می باشد که با استفاده از نتایج آزمایش ظرفیت باربری کالیفرنیا CBR اطلاعات ورودی را تحلیل و نتایج را ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 79500 تومان

طراحی ابعاد و سازه شالوده های عمیق (شمع ها و پایه های عمیق) در خشکی
فايل پيوست

 مجموعه دستورالعمل های ارائه شده در دیتاسرا شامل ضوابط و مراحل تحلیل و طراحی سازه های گوناگون صنعتی و بر اساس الزامات مندرج در آیین نامه های معتبر داخلی و ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 119500 تومان

تحلیل غیرخطی و مدل سازی عددی تیر بتن مسلح تقویت شده با FRP توسط Finite Element Method
فايل پيوست

 "پایان نامه مهندسی عمران مقطع کارشناسی ارشد - گرایش سازه" تحلیل غیرخطی و مدل سازی عددی تیر بتن مسلح تقویت شده با FRP توسط Finite Element Method   مشخصات کلی: شامل فایلهای word و ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

بررسی پارامترهای هندسی مهاربند زانویی
فايل پيوست

 "پروژه دانشجویی مهندسی عمران" بررسی پارامترهای هندسی مهاربند زانویی   مشخصات کلی: شامل فایلهای word و pdf بالغ بر 146 صفحه (4 فصل) فهرست مطالب فصل اول 1-1- مقدمه 1-2- شکل پذیری سازه ها 1-3- مفصل و لنگر پلاستیک 1-4- منحنی ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 129500 تومان

تحلیل و طراحی سیستم گرمایشی ساختمان مسکونی با استفاده از ذخیره کننده های حرارتی PCM
فايل پيوست

 "پایان نامه مهندسی مکانیک مقطع کارشناسی ارشد - گرایش تبدیل انرژی" تحلیل و طراحی سیستم گرمایشی ساختمان مسکونی با استفاده از ذخیره­ کننده ­های حرارتی PCM   تهیه شده بصورت کاملا انحصاری توسط ... [ ادامه مطلب ]

پرداخت و دانلود قیمت: 449000 تومان

ناحیه کاربری

فرمت ایمیل صحیح نمی باشد. ایمیل خود را وارد نمایید.

رمز عبور خود را وارد نمایید.

مجله اینترنتی دیتاسرا
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه نرم افزاری دیتاسرا می باشد.
ایمیل:
support.datasara[AT]gmail[دات]com

Copyright © 2024